Posts In Category

Biznes

Przeciętny człowiek, w tym dziennikarz, o projektowaniu logotypów wie tyle, co świnia o japońskim  balecie. Nie przeszkadza to jednak wcale przeciętnemu człowiekowi, w tym oczywiście szczególnie dziennikarzowi, wypowiadać się na ten temat z absolutnym przekonaniem o własnej wszechwiedzy. Ta wszechwiedza zawsze podpowiada przeciętnemu człowiekowi, a już zwłaszcza dziennikarzowi, że projektanci …
Read More

Miałem okazję uczestniczyć ostatnio w szkoleniu na temat marketingu w social mediach prowadzonym przez Pawła Tkaczyka. Co miałem ponarzekać na samo szkolenie, to już ponarzekałem. (Tekst o szkoleniu Pawła Tkaczyka jest tutaj.) To nie znaczy, że nie będę narzekał. Będę. Ale nie na Pawła. Tym razem moje narzekanie raczej uzasadnia …
Read More

Miałem okazję uczestniczyć w szkoleniu na temat marketingu w social media prowadzonym przez Pawła Tkaczyka. W dodatku za darmochę. Wiem, darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda, ale… No, właśnie, zawsze jest jakieś „ale”. Dlatego ten wpis nie będzie kadzeniem Tkaczykowi, więcej – będzie czepianiem się. Bla bla bla Szkolenie …
Read More

Jeden z najpopularniejszych polskich blogerów, nazywany nawet czasem w mediach „królem blogosfery”, choć on sam tego chyba nie lubi, czyli Kominek, poprosił wczoraj znajomych na swoim profilu facebookowym o polecenie mu dobrego hostingu, gdyż chce zrezygnować z obecnego usługodawcy. Oczywiście odpowiedzi było sporo, ale w calej, dość długiej, dyskusji pod …
Read More

Dawniej bywało tak, że, kiedy rodzice chcieli, by młody człowiek nauczył się fachu i został cenionym rzemieślnikiem, zabiegali o to, by mistrz przyjął go na naukę. Nie tylko trzeba było owego młodego człowieka przez długi czas nauki utrzymywać, ale i płacić mistrzowi za to, że poświęca swój czas i angażuje …
Read More

„Uwielbiam narzekających klientów” – napisał w dyskusji o kryzysie platformy NC+ pewien mocno udzielający się na Facebooku „specjalista od public relations”, lubujący się w publikowaniu obrazków z „mądrymi radami”. Jego nazwisko litościwie pominę. Biorąc pod uwagę problemy, jakich mogą narobić firmie narzekający klienci, ów specjalista albo jest idiotą albo radzi …
Read More